• VoIP kommunikáció

  • Távoli segítségnyújtás

  • Együttműködő rendszerek

  • Optimalizált hálózatok

  • Átfogó megoldások

Cégünk minden tevékenységére jellemző a precizitás, a gyorsaság és a kedvező ár, de ezek közül egyidejűleg legfeljebb kettő választható!

Vo­IP al­köz­pon­ti rend­sze­rek



- IP al­köz­pon­tok 20-tól 500 mel­lé­kig
- IP-GSM in­teg­rált kár­tyák és adap­te­rek
- IP-ana­lóg in­ter­fé­szek mel­lék­hez és fő­vo­nal­hoz
- IP-ISDN ga­tew­ay-ek (ISDN2, ISDN30)
- IP te­le­fo­nok, vi­deo­te­le­fo­nok (mi­nő­sí­tett tí­pu­sok)
- IP DECT ké­szü­lé­kek, mo­bilm­el­lé­kek
- okos­te­le­fo­nok in­teg­rá­lá­sa sa­ját softp­ho­ne-nal
- IP vi­deo­ka­pu­te­le­fon And­ro­i­dos szoft­ver­rel

Prac­tic call cen­ter


- nagy­szá­mú be­jö­vő hí­vás ke­ze­lé­se pro­jek­ten­ként
- ki­me­nő irá­nyú kam­pány­hí­vá­sok adat­bá­zis­ból
- egyé­ni igé­nyek alap­ján be­ál­lít­ha­tó adat­szer­ke­zet
- ma­gyar nyel­vű, in­for­ma­tív ke­ze­lő­fe­lü­let
- jól össze­han­golt al­köz­pon­ti együtt­mű­kö­dés
- va­lós ide­jű és utó­la­gos sta­tisz­ti­ka

Kom­mu­ni­ká­ci­ós há­ló­za­tok


- op­ti­kai és réz ala­pú ká­be­le­zé­si rend­sze­rek
- lo­ká­lis mik­ro­hul­lá­mú (wi­fi) há­ló­za­tok
- di­gi­tá­lis ve­ze­ték nél­kü­li te­le­kom­mu­ni­ká­ci­ós
  (DECT) rend­sze­rek
- há­ló­za­ti ak­tív esz­kö­zök
- kü­lön­bö­ző tí­pu­sú há­ló­za­tok in­teg­rá­lá­sa

Jó tud­ni! (Hasz­nos in­for­má­ci­ók ér­dek­lő­dők­nek)

Üz­le­ti meg­be­szé­lé­se­ink so­rán gyak­ran szem­be­sü­lünk az­zal, hogy ami­ről azt fel­té­te­lez­zük, ma­nap­ság min­den­ki­nek nyil­ván­va­ló, az a tár­gya­ló­part­ne­re­ink szá­má­ra egy­ál­ta­lán nem ma­gá­tól ér­te­tő­dő. Sőt, sok­szor egé­szen té­ves el­kép­ze­lé­sük van a do­log­ról! Össze­gyűj­töt­tünk egy cso­kor­ra va­lót, amit min­den­ki­nek ér­de­mes át­fut­ni, aki ér­dek­lő­dik az adott szak­te­rü­let iránt, vagy az élet úgy hoz­ta, hogy fog­lal­koz­nia kell ve­le. (A ké­sőb­bi ta­pasz­ta­la­tok alap­ján fo­lya­ma­to­san bő­ví­te­ni fog­juk, ezért ér­de­mes lesz né­ha vissza­néz­ni azok­nak is, akik már ol­vas­ták.)

Te­le­kom­mu­ni­ká­ció:

Call cen­ter
Rö­vi­den meg­fo­gal­maz­va egy olyan au­to­ma­ti­zált te­le­fo­nos hí­vás­ke­ze­lő rend­szer, amely szoft­ve­res tá­mo­ga­tás­sal nagy szá­mú hí­vást ké­pes kez­de­mé­nyez­ni vagy fo­gad­ni elő­re meg­ha­tá­ro­zott sza­bá­lyok sze­rint.
Ki­me­nő irány­ban adat­bá­zis­ból in­dít hí­vá­so­kat, amit jel­lem­ző­en ke­res­ke­del­mi vagy po­li­ti­kai kam­pá­nyok tá­mo­ga­tá­sá­ra hasz­nál­nak. A hí­vá­sok si­ke­res­sé­ge alap­ján az adat­bá­zist elő­ször egy au­to­ma­ti­kus rend­szer ja­vít­ja, a te­le­fon­szá­mo­kat a ha­té­kony­ság nö­ve­lé­se ér­de­ké­ben át­cso­por­to­sít­ja, vé­gül kam­pá­nyon­ként ki­ér­té­ke­li a fo­lya­ma­tot, és je­len­tést ké­szít.
Be­jö­vő irány­ban pro­jek­ten­ként a tor­ló­dó hí­vá­so­kat idő sze­rint sor­ba ál­lít­ja, és tá­jé­koz­ta­tó szö­ve­get kö­zöl a vá­ra­ko­zók­kal, majd a hí­vást elő­re be­prog­ra­mo­zott sza­bá­lyok alap­ján az ak­tu­á­lis pro­jekt­hez hoz­zá­ren­delt ope­rá­tor­cso­port va­la­me­lyik tag­já­hoz to­váb­bít­ja. A fej­lett call cen­te­rek­ben le­he­tő­ség van az ada­tok va­lós ide­jű meg­je­le­ní­té­sé­re, ami alap­ján az ope­rá­to­rok iga­zod­ni tud­nak az ak­tu­á­lis hí­vás­ter­he­lés­hez  át­cso­por­to­sí­tás­sal vagy új em­be­rek be­lép­te­té­sé­vel.
A call cen­ter mind­két mű­kö­dé­si irány ese­tén sok­fé­le szem­pont alap­ján ké­pes sta­tisz­ti­kát ké­szí­te­ni a be­ke­rü­lő és a fo­lya­mat­ban ke­let­ke­zett ada­tok­ról (be­le­ért­ve a rög­zí­tett hang­fáj­lo­kat), va­la­mint a ben­ne dol­go­zó ope­rá­to­rok te­vé­keny­sé­gé­ről is. Az el­hang­zó tá­jé­koz­ta­tó szö­ve­gek mi­att a be­jö­vő irá­nyú call cen­tert a be­te­le­fo­ná­lók gyak­ran össze­té­vesz­tik az au­to­ma­ta ke­ze­lő­vel.

Au­to­ma­ta ke­ze­lő
Egy te­le­fon­al­köz­pon­ti funk­ció, amely elő­re rög­zí­tett hang­be­mon­dás­sal egy me­nü­rend­szer­ben kí­nál fel vá­lasz­tá­si le­he­tő­sé­ge­ket a be­te­le­fo­ná­ló­nak.  A hí­vó fél hang­frek­ven­ci­ás (to­ne) üzem­mód­ban mű­kö­dő ké­szü­lé­ké­nek gomb­ja­i­val tud vá­lasz­ta­ni a fel­kí­nált me­nü­pon­tok kö­zül. Egy me­nü­szin­ten be­lül er­re leg­fel­jebb 12 le­he­tő­ség adó­dik: 0-tól 9-ig, il­let­ve a * és a # nyo­mó­gom­bok­kal. Az au­to­ma­ta ke­ze­lő  a hí­vót a me­nü­pont ki­vá­lasz­tá­sa után vagy egy má­sik me­nü­szint­re lép­te­ti, vagy  egy mel­lék­hez, mel­lék­cso­port­hoz, hang­pos­tá­hoz, hang­be­mon­dás­hoz, ese­ten­ként rög­zí­tett hang­fájl le­ját­szá­sá­hoz kap­csol­ja. Az au­to­ma­ta ke­ze­lő a call cen­ter­rel el­len­tét­ben sem­mi­lyen egyéb szoft­ve­res tá­mo­ga­tás­sal nem ren­del­ke­zik, így utó­la­gos sta­tisz­ti­ká­ra vagy a hí­vás­ke­ze­lés op­ti­ma­li­zá­lá­sa sem ké­pes.

IP te­le­fo­ná­lás (Vo­IP)
Na­gyon gyak­ran csak a szá­mí­tó­gé­pen vagy okos­te­le­fo­non fut­tat­ha­tó szoft­ver (pl. a Sky­pe vagy hoz­zá ha­son­ló prog­ra­mok) hasz­ná­la­tát ér­tik alat­ta. Va­ló­já­ban ez csak egy na­gyon ki­csi sze­le­te az IP te­le­fo­ná­lás­nak. Elő­ször néz­zük a rö­vi­dí­té­se­ket! IP: In­ter­net Pro­to­col, az­az az in­ter­ne­tes kap­cso­la­tok­ban al­kal­ma­zott kom­mu­ni­ká­ci­ós sza­bály­rend­szer. Vo­IP: Vo­i­ce over IP, vagy­is hang­át­vi­tel IP al­kal­ma­zá­sá­val. Te­hát min­den olyan eset­ben Vo­IP kom­mu­ni­ká­ció zaj­lik, ami­kor ezt a pro­to­kollt hasz­nál­juk a hang to­váb­bí­tá­sá­ra, nem is kell, hogy az in­ter­ne­tet ve­gyük igény­be. Akár há­zon be­lül is foly­tat­ha­tunk IP te­le­fo­ná­lást, mint ahogy ez már na­gyon gya­ko­ri is a vál­la­la­ti szeg­mens­ben. A Vo­IP al­kal­ma­zá­sát ele­in­te el­ső­sor­ban a kül­ső kap­cso­la­tok ol­csó­sá­ga mo­ti­vál­ta, de ma már ez a bel­ső kom­mu­ni­ká­ci­ó­ra is jel­lem­ző fő­ként a funk­ci­ók szin­te kor­lát­lan bő­vít­he­tő­sé­ge mi­att. 

In­for­ma­ti­ka:

Szer­ver (ser­ver)
A szó ma­ga ki­szol­gá­lót je­lent, és az in­for­ma­ti­ká­ban ta­lán ez a leg­gyak­rab­ban elő­ke­rü­lő, so­kak ál­tal rosszul vagy leg­alább­is hi­á­nyo­san ér­tel­me­zett fo­ga­lom. A szó­hasz­ná­lat szá­mos eset­ben ve­zet fél­re­ér­té­sek­hez, mi­vel ál­ta­lá­ban egy hard­ver­rel azo­no­sít­ják, és több­nyi­re egy drá­ga szá­mí­tó­gé­pet ér­te­nek alat­ta, amely az adott rend­szer­ben va­la­mi­lyen szem­pont­ból köz­pon­ti sze­re­pet tölt be. Ez az ér­tel­me­zés ön­ma­gá­ban nem fel­tét­le­nül rossz, de min­den­kép­pen ki­egé­szí­tés­re szo­rul. Egy­részt fon­tos, hogy a szer­ver alatt nem fel­tét­le­nül egy fi­zi­kai (vagy akár vir­tu­á­lis) szá­mí­tó­gé­pet kell ér­te­ni, ha­nem leg­több­ször egy spe­ci­á­lis szol­gál­ta­tást biz­to­sí­tó szoft­vert is. Ön­ma­gá­ban a szer­ver ki­fe­je­zés sem­mit­mon­dó, amig nem tisz­táz­zuk, hogy mi a konk­rét fel­adat, amit tel­je­sít. Ez alap­ján na­gyon sok­fé­le szer­ver lé­te­zik. Az iro­dák­ban ta­lál­koz­ha­tunk fájl­szer­ver­rel, adat­bá­zis­szer­ver­rel, nyom­ta­tó­szer­ver­rel, pro­xy­szer­ver­rel, stb. Míg jel­lem­ző­en tá­gabb kör­nye­zet­ben ki­szol­gá­ló funk­ci­ót lát el pél­dá­ul a web­szer­ver, a le­ve­le­ző­szer­ver, vagy az ftp szer­ver. A  szer­ver-kli­ens (ser­ver-cli­ent), az­az ki­szol­gá­ló-ügy­fél mű­kö­dé­sű rend­szer lé­nye­ge te­hát nem a hard­ver, ha­nem az, hogy a szer­ver egy szol­gál­ta­tást nyújt az er­re jo­go­sult kli­en­sek szá­má­ra, és lé­nye­gé­ben mind­egy, hogy ez mi­lyen esz­kö­zö­kön ke­resz­tül va­ló­sul meg. Ez a mű­kö­dés fe­dez­he­tő fel pél­dá­ul a mo­dern IP ala­pú te­le­fon­al­köz­pon­ti rend­sze­rek­ben is, ame­lyek­ben tu­laj­don­kép­pen az al­köz­pont a szer­ver és a mel­lé­kek (több­nyi­re ké­szü­lé­kek) pe­dig a kli­en­sek. De ugyan­ez­zel a struk­tú­rá­val ta­lál­koz­ha­tunk a mo­bil­te­le­fo­nok hasz­ná­la­ta köz­ben is, ahol a szer­ver a tá­vo­li te­le­fon­köz­pont, a mo­bil­te­le­fo­nunk a kli­ens, vagy in­ter­ne­te­zés köz­ben a tar­tal­mat szol­gál­ta­tó cég web­szer­ve­re ki­szol­gá­ló­ként, a mi bön­gé­szőnk pe­dig kli­ens­ként funk­ci­o­nál.

Egyéb te­vé­keny­sé­ge­ink

Te­le­kom­mu­ni­ká­ci­ós rend­sze­rek
üze­mel­te­té­se és kar­ban­tar­tá­sa 



Szá­mos ügy­fe­lünk te­le­kom­mu­ni­ká­ci­ós rend­sze­re­i­nek szer­ző­dé­ses kar­ban­tar­tá­si és üze­mel­te­té­si fel­ada­ta­it lát­juk el. Áta­lány­dí­jas szer­ző­dés ke­re­té­ben az aláb­bi szol­gál­ta­tá­so­kat nyújt­juk a meg­ál­la­po­dás függ­vé­nyé­ben:
- ké­szen­lét biz­to­sí­tá­sa (7/24; 5/24; 5/12; 5/8)
- rög­zí­tett re­a­gá­lá­si idők
- kor­lát­lan szá­mú táv­prog­ra­mo­zás az áta­lány­díj­ban
- gyors tá­vo­li hi­ba­be­ha­tá­ro­lás és se­gít­ség­nyúj­tás
- adat­men­té­sek
- au­to­ma­ti­zált rend­szer­di­ag­nosz­ti­ka
- ja­ví­tá­si rak­tár­kész­let fenn­tar­tá­sa
- cse­re­ké­szü­lé­kek biz­to­sí­tá­sa
- vál­toz­ta­tá­sok ter­ve­zé­se­kor szak­mai ta­nács­adás

In­for­ma­ti­kai rend­szer­gaz­dai
te­vé­keny­ség



Rend­szer­gaz­dai te­vé­keny­sé­gün­ket szin­tén el­ső­sor­ban áta­lány­dí­jas szer­ző­dé­sek alap­ján vé­gez­zük, amely­ben az ára­kat fő­ként az üze­mel­te­tett rend­szer mű­sza­ki tar­tal­ma, a tech­ni­kai kör­nye­zet il­let­ve a há­ló­zat mi­nő­sé­ge, az el­várt fel­ada­tok jel­le­ge és gya­ko­ri­sá­ga szab­ja meg. A leg­jel­lem­zőbb szol­gál­ta­tá­sok, ame­lye­ket az ilyen szer­ző­dé­sek ke­re­té­ben nyúj­tunk:
- ké­szen­lét a sú­lyos prob­lé­mák ese­té­re
- rög­zí­tett re­a­gá­lá­si idők hi­ba­be­je­len­tés­kor
- in­du­lás­kor ala­pos rend­szer­át­vizs­gá­lás
- op­ti­má­lis mű­kö­dé­si kör­nye­zet ki­ala­kí­tá­sa
- gyors tá­vo­li hi­ba­be­ha­tá­ro­lás és se­gít­ség­nyúj­tás
- rend­sze­res adat­men­tés
- ahol le­het, au­to­ma­ti­zált rend­szer­di­ag­nosz­ti­ka
- ja­ví­tás­hoz, bő­ví­tés­hez al­kat­ré­szek be­szer­zé­se
- rend­sze­res szoft­ve­res és fi­zi­kai kar­ban­tar­tás
- vál­toz­ta­tá­sok ter­ve­zé­se­kor szak­mai ta­nács­adás

Sikeres regisztráció

A jelszavadat e-mailben kapod meg,
kérlek ellenőrizd a postaládádat!
Az e-mail címedet már korábban regisztráltuk!

Az új jelszavadat e-mailben kapod meg,
kérlek ellenőrizd a postaládádat!
Új jelszó beállítva

Az új jelszavadat e-mailben kapod meg,
kérlek ellenőrizd a postaládádat!
Üres e-mail cím...

Kérlek add meg az e-mail címedet,
és próbálkozz újra!
Hibás adatok

Kérlek add meg a helyes e-mail címet
és jelszót, majd próbálkozz újra!
Hibás e-mail cím

A megadott email címmel
nincs regisztrált felhasználónk.
Sikeres módosítás

A személyes adataidat sikeresen módosítottad,
az új adatokat elmentettük.
Hibás e-mail cím

A megadott e-mail cím már foglalt.
Kérlek adj meg egy másik e-mail címet!
Hibás e-mail cím

A megadott e-mail cím formátuma hibás,
kérlek javítsd ki!
Valamit elfelejtettél?

A regisztráció feltétele, hogy elolvasod és elfogadod
az ÁSZF-et és az Adatkezelési Tájékoztatót.

Fel↑